Het GastRapport Concept
Maak van initiële bezoekers loyale, terugkerende gasten.
Wat is het GastRapport-Concept?
Het GastRapport-Concept is gebaseerd op het idee dat meer gasten zich onderdeel voelen van jouw horecazaak, wat leidt tot meer herhaalreserveringen.
Hoe werkt het? Mensen geven graag hun mening, dus ook je gasten. Met opvallende tafelflyers en een QR-code kunnen ze gerechten, service en sfeer in jouw restaurant beoordelen.
Binnen enkele minuten ontvangen ze een gepersonaliseerd GastRapport, inclusief een dankwoord waarin hun betrokkenheid wordt gewaardeerd.
25% Meer Herhaalreserveringen
Voor jou als restauranteigenaar betekent dit dat je directe contactgegevens hebt en inzicht krijgt in wat gasten waarderen en waar verbeterpunten liggen.
Interactie en dialoog: Met onze gepersonaliseerde follow-up e-mails laat je zien wat je met hun feedback hebt gedaan en nodig je gasten weer uit.
Herhaal deze cyclus met thema GastRapporten: e-mails versturen, feedback verzamelen en gasten uitnodigen.
Thema GastRapporten houden de interactie levendig en creëren steeds nieuwe contactmomenten. Enkele voorbeelden:
-
Wat vind jij van onze populairste gerechten?
"Probeer zelf onze best beoordeelde gerechten!"
-
Welk thema-avond heeft jouw voorkeur?
"Mis onze volgende speciale avond niet!"
-
Kies seizoensgerechten voor onze menukaart!
"Reserveer nu en kom ze testen!"
-
Verwelkom onze nieuwe medewerkers!
"Kom kennismaken met ons nieuwe team!"
-
Nieuwe producten proeven van onze leverancier!
"Reserveer nu voor een exclusieve proeverij!"